Nationaldag och valkonferens | Sverigedemokraterna i Stenungsund

Nationaldag och valkonferens

Nu är nationaldagen snart över och jag hoppas ni alla sverigevänner har haft en trevlig nationaldag ihop med vänner och familj. Jag själv var och bevittnade nationaldagsfirandet i Ucklum med sång och flagghissning. Det är viktigt att ta hand om varandra nu när terrorn åter och åter slår till i Europas huvudstäder, här i Sverige måste vi få till en ny regering så att rätt åtgärder kan vidtas för att det inte åter ska ske här.

Vi i SD Stenungsund är nyligen hemkomna från Norrköping där vi var 4st som var med på folkrörelsen Sverigedemokraternas hittills största event. Tillsammans med tusentalet andra sverigevänner blev vi peppade inför den stundande valrörelsen samtidigt som vi blev utbildade i partiets ideologi och vår nya kommunikationsplan mm. Vi 4a som var på plats är mycket peppade på att åter göra Stenungsund och Sverige så tryggt och varmt som det en gång var. Tillsammans bygger vi gemenskap, på riktigt!

Men för att kunna göra allt vi vill så måste vi få väljarnas stöd, och de bästa valarbetarna är alla ni där ute i stugorna. Prata gärna med era vänner och bekanta om att börja engagera er politiskt, ni får all hjälp och utbildning som ni kan tänkas behöva. För det är tillsammans vi får Sverige på rätt köl igen, tillsammans är vi starka.

Har ni några frågor så är ni hjärtligt välkomna att höra av er så kontaktar någon av oss er på valfritt sätt. Vårt nästa möte kommer att ske 20/6-2017 och är ni intresserade av att komma så hör av er för att få veta tid och plats.

maila gärna frågor till stenungsund@sd.se